,

Iarnă căzută-n genunchi

(O recenzie client)
Disponibilitate:

În stoc

,, Iarnă căzută-n genunchi” este un roman profund, emoționant despre dragoste, suferință, pierdere, riscuri, curaj, dar și despre greșeli și asumarea consecințelor. Este în mod cert o poveste răscolitoare care te face să călătorești în vremuri de demult apuse.

30,00 lei

În stoc

SKU: VS0002 Categorii: ,
Greutate 0.32 kg
Dimensiuni 20.5 × 14.5 × 1.2 cm
Autor
Editură
Format

Fizic

Gen Literar

Clasici, Români

Tip Copertă

Broșată

ISBN

978-6-06949-721-0

Pe baza recenziei 1

5.0 per total
1
0
0
0
0

Add a review

1. Andreea Pop

Iarna căzută-n genunchi
    O carte nouă este întotdeauna o provocare. Pe unele îmi doresc să le citesc datorită statutului de capodoperă care „le împinge” cu un pas înainte, altele sunt rezultatul unei curiozități pe care nu le pot da la o parte. Iar, în ultima vreme, am avut ocazia să mă bucur de literatura contemporană mai mult ca oricând. Unele romane chiar m-au surprins plăcut. Altele, mi-au amintit de operele clasice.
    Ca romanul „Iarnă căzută-n genunchi”, de exemplu. Autorul a preferat să păstreze câteva elemente specifice scriitorilor clasici consacrați ca: descrierea unor pasaje din natură, părți scurte de dialog și un singur fir epic, dar a adăugat și elemente noi: a pus mai mult accentul pe personaje și mai puțin pe acțiune, adică, a acordat o atenție sporită detaliilor, în special, celor care descriu stările de spirit ale celor implicați.
    În contextul dat, cum să nu mă declar mulțumită de opera citită dacă sunt chiar eu un cititor cu „obiceiuri învechite”? Foarte rar am ocazia să întâlnesc astfel de asemănări. Și poate că e mai bine așa pentru că „pot savura” îndelung noua descoperire.
    Cu atât mai mult că nu e departe de a fi una din cărțile mele preferate. De ce? Pentru că, ficțiunea este îmbinată armonios cu evenimentele istorice, acțiunea fiind plasată în perioada interbelică, într-un sat din câmpia Bărăganului. Nu există surplus de informații privind împrejurimile, ci doar câteva fragmente prin intermediul cărora este evidențiată viața la țară.

Andreea Pop